[صفحه اصلي ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌هاي اصلي
صفحه اصلی::
اطلاعات نشريه::
آرشيو مجله و مقالات::
برای نويسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهيلات پايگاه::
::
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
..
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
..
:: خوش آمديد ::

 

 مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاريابی نوين

 New Marketing Research Journal

  

 

 

نوع نشريه: علمی پژوهشی

شماره بين المللی: 7744-2228

صاحب امتياز: معاونت تحقيقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدير مسئول و سردبير: دکتر علی صنايعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئيس پژوهشکده مديريت

مدير اجرايی: دکتر آذرنوش انصاري - عضو هيأت علمی گروه مديريت دانشگاه اصفهان

ويراستار انگليسی تخصصی: دلارام صراف يزدی-عضو پژوهشکده مديريت  دانشگاه اصفهان

ويراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - استاديار گروه مديريت بازرگانی دانشگاه کردستان

    آدرس: اصفهان، خيابان هزار جريب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقيقات بازاريابی نوين

    تلفکس: 37933175(031)

    پست الکترونيک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سايت مجله : www.nmrj.ir

:: تازه‌ترين مقاله‌ها: جلد 4 - اولين همايش ملي بازاريابي: فرصت ها و چالش ها ، دانشگاه فردوسی مشهد ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید ::
:: اخبار نشريه : راه‌اندازی پايگاه جديد ::

  به اطلاع کليه علاقمندان می رساند

 ويژه نامه سومين همايش ملی مديريت و کارآفرينی ( دانشگاه پيام نور مرکز خوانسار ) منتشر شد. جهت دسترسی به فايل مقالات به لينک زير مراجعه نماييد.

 ويژه نامه اولين همايش ملی بازاريابی ( دانشگاه فردوسی مشهد ) منتشر شد. جهت دسترسی به فايل مقالات به لينک زير مراجعه نماييد.                                           http://uijs.ui.ac.ir/nmrj/browse.php

همچنين

   سيزدهمين شماره مجله تحقيقات بازاريابی نوين شماره دوم ، تابستان 1393 پس از بررسی و داوری مقالات منتخب به چاپ رسيد.

  اين شماره مجله شامل مقالات ذيل می باشد.

 · تاثير دانش خارجی بر ارزش ويژه برند از طريق دو متغير ميانجی زنجيره دانش و کيفيت خدمات مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ايران

 · مدل يابی ارزش ويژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آميخته ترفيع (مورد مطالعه: شرکت‌های صنايع لبنی فعال در بازار تهران)

 · تاثير ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکت‌ها

 · بررسی تأثير مهارت‌های بازاريابی و ساختارهای حمل و نقل بر عملکرد تجاری شرکت‌های کوچک و بزرگ و تشخيص بهترين متغيرهای متمايزکننده آنها

 · طراحی الگوی تبيين عوامل موثر بر موفقيت بيمه الکترونيک در صنعت بيمۀ ايران با نگاه يکپارچه به پذيرش فناوری توسط بيمه گذاران و آمادگی الکترونيک بيمه گران

 · بررسی تأثير مجذوب شدن و ويژگی‌های وب‌سايت بر رضايت و استفاده کاربران از شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: فيس‌بوک)

 · تأثير عناصر آميخته بازاريابی سبز بر وفاداری مشتريان به برند شرکت  (مورد مطالعه: شرکت قند نقش جهان)

 · مدلسازی تاثيرات تصوير مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات

 · بررسی و شناسايی سبک‌های تصميم‌گيري خريد مشتريان در فروشگاه‌های زنجيره‌ای (مورد مطالعه: مشتريان شعب شهر تهران فروشگاه‌هاي زنجيره‌ای اتکا)

 · تاثير مخارج تبليغات بر سودآوری در صنايع نساجی، پوشاک، کيف و چرم ايران (رويکرد غير خطیLSTR )

 · بررسی رفتار خريد اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران

 · بررسی اثر انگيزاننده‌های اجتماعی فضاي فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خريداران در نقطه خريد ‌(مورد مطالعه: فروشگاه‌هاي زنجيره ای رفاه)

 · بررسی تأثير علائم بيرونی کيفيت بر کيفيت ادراکی و قصد خريد کالا با درگيری ذهنی بالا (مورد مطالعه: لپ تاپ)

 

>
ورود كاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازيابی رمز عبور
::
آمار كاربران
:. كل کاربران ثبت شده: 1865
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. ميهمانان در حال بازديد: 7
::
آمار بازديدها
تمام بازديد‌ها: 1331190
بازديد 24 ساعت قبل: 3020
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.145 seconds with 753 queries by AWT YEKTAWEB 2546