[صفحه اصلي ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌هاي اصلي
صفحه اصلی::
اطلاعات نشريه::
آرشيو مجله و مقالات::
برای نويسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهيلات پايگاه::
::
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
..
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
..
:: خوش آمديد ::

 

 مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاريابی نوين

 New Marketing Research Journal


  

 

 

نوع نشريه: علمی پژوهشی

شماره بين المللی: 7744-2228

صاحب امتياز: معاونت تحقيقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدير مسئول و سردبير: دکتر علی صنايعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئيس پژوهشکده مديريت

مدير اجرايی: دکتر آذرنوش انصاري - عضو هيأت علمی گروه مديريت دانشگاه اصفهان

ويراستار انگليسی تخصصی: دلارام صراف يزدی-عضو پژوهشکده مديريت  دانشگاه اصفهان

ويراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - استاديار گروه مديريت بازرگانی دانشگاه کردستان

مدير روابط عمومی : امير مهدی قاضی فرد - عضو هيات علمی دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان

    آدرس: اصفهان، خيابان هزار جريب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقيقات بازاريابی نوين

    تلفکس: 7933175(0311)

    پست الکترونيک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سايت مجله : www.nmrj.ir

:: تازه‌ترين مقاله‌ها: دوره 3, شماره 4 - ( زمستان 1392 ) ::
:: بررسی تاثير شخصيت برند بر قصد خريد مجدد از طريق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بيمه‌گذاران عمر شرکت بيمه سامان)
:: مميزی برند و بررسی روابط ميان شاخص های آن در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل همای شيراز)
:: بررسی تاثير ابزارهای بازاريابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ايران
:: تاثير بازارگرايی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی پيرامون صنايع دستی استان تهران)
:: مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتريان سرويس‌های رايانامه: بررسی کيفيت خدمات، رضايت و اعتماد الکترونيکی
:: بررسی تاثير آميخته بازاريابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضايت و نيات رفتاری مشتريان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان بوشهر)
:: بررسی عوامل موثر بر اطاعت کردن مشتری در خدمات پر تماس بر اساس تئوری اجتماعی _ شناختی بندورا
:: بررسی عوامل مديريتی-سازمانيموثر بر فروش خدمات نوين بانکی (مورد مطالعه : شعب منتخب بانک مهر شهر اصفهان)
:: ارائه چارچوب ترکيبی کانو و طراحی استوار جهت افزايش رضايت مشتری در سازمان‌های خدماتی
:: ارائه مدل و شاخصی اوليه به منظور شناسايی و سنجش عوامل موثر بر رضايت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو
:: اثرات نرخ ارز بر حاشيه بازاريابی بين المللی محصول سيب بين کشور ايران و ترکيه طی دوره 1390-1380
:: مقايسه تحليلی مدل‌ پذيرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذيرش تبليغات موبايلی
:: مقالات دارای بیشترین بازدید ::
:: اخبار نشريه : راه‌اندازی پايگاه جديد ::

  به اطلاع کليه علاقمندان می رساند

  يازدهمين شماره مجله تحقيقات بازاريابی نوين شماره چهارم،زمستان 1392 پس از بررسی و داوری مقالات منتخب به چاپ رسيد.

  اين شماره مجله شامل مقالات ذيل می باشد. (متن مقالات در قسمت آرشيو مقالات موجود می باشد)

 

  - بررسی تاثير شخصيت برند بر قصد خريد مجدد از طريق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بيمه‌گذاران عمر شرکت بيمه سامان)

  - مميزی برند و بررسی روابط ميان شاخص های آن در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل همای شيراز)

  - بررسی تاثير ابزارهای بازاريابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ايران

  - تاثير بازارگرايی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی پيرامون صنايع دستی استان تهران)

  - مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتريان سرويس‌های رايانامه: بررسی کيفيت خدمات، رضايت و اعتماد الکترونيکی

  - بررسی تاثير آميخته بازاريابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضايت و نيات رفتاری مشتريان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان بوشهر)

  - بررسی عوامل موثر بر اطاعت کردن مشتری در خدمات پر تماس بر اساس تئوری اجتماعی _ شناختی بندورا

  - بررسی عوامل مديريتی-سازمانيموثر بر فروش خدمات نوين بانکی (مورد مطالعه : شعب منتخب بانک مهر شهر اصفهان)

  - ارائه چارچوب ترکيبی کانو و طراحی استوار جهت افزايش رضايت مشتری در سازمان‌های خدماتی

  - ارائه مدل و شاخصی اوليه به منظور شناسايی و سنجش عوامل موثر بر رضايت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو

  - اثرات نرخ ارز بر حاشيه بازاريابی بين المللی محصول سيب بين کشور ايران و ترکيه طی دوره 1390-1380

  - مقايسه تحليلی مدل‌ پذيرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذيرش تبليغات موبايلی

>
ورود كاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازيابی رمز عبور
::
آمار كاربران
:. كل کاربران ثبت شده: 1520
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. ميهمانان در حال بازديد: 4
::
آمار بازديدها
تمام بازديد‌ها: 763717
بازديد 24 ساعت قبل: 2232
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 727 queries by AWT YEKTAWEB 2.3.9.1