[صفحه اصلي ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌هاي اصلي
صفحه اصلی::
اطلاعات نشريه::
آرشيو مجله و مقالات::
برای نويسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهيلات پايگاه::
::
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
..
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
..
:: خوش آمديد ::

 

 مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاريابی نوين

 New Marketing Research Journal

  

 

 

نوع نشريه: علمی پژوهشی

شماره بين المللی: 7744-2228

صاحب امتياز: معاونت تحقيقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدير مسئول و سردبير: دکتر علی صنايعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئيس پژوهشکده مديريت

مدير اجرايی: دکتر آذرنوش انصاري - عضو هيأت علمی گروه مديريت دانشگاه اصفهان

ويراستار انگليسی تخصصی: دلارام صراف يزدی-عضو پژوهشکده مديريت  دانشگاه اصفهان

ويراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - استاديار گروه مديريت بازرگانی دانشگاه کردستان

    آدرس: اصفهان، خيابان هزار جريب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقيقات بازاريابی نوين

    تلفکس: 37933175(031)

    پست الکترونيک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سايت مجله : www.nmrj.ir

:: تازه‌ترين مقاله‌ها: جلد 4 - ویژه نامه مقالات برگزیده هشتمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک (ECDC) – مشهد ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید ::
:: اخبار نشريه : راه‌اندازی پايگاه جديد ::

  به اطلاع کليه علاقمندان می رساند

   پانزدهمين شماره مجله تحقيقات بازاريابی نوين شماره چهارم، زمستان 1393 پس از بررسی و داوری مقالات منتخب  به زودی به چاپ خواهد رسيد.  (متن مقالات در قسمت آرشيو مقالات موجود می باشد)

 

  اين شماره مجله شامل مقالات ذيل می باشد.

  

 · بررسی عوامل تکنولوژيک، سازمانی، فرآيندی و کسب و کارموثر بر پياده سازی موفق سيستم هوشمند کسب و کار در شرکت های خدمات اينترنتی (مورد مطالعه:شرکت شاتل)

 · بررسی تأثير محرک‌های موفقيت تعميم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان

 · بررسی تأثير ابعاد تبليغات کلامی بر ترجيح خريد دانشجويان؛ نقش تعديل­گر نوگرايی مصرف کننده (مطالعه موردي؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)

 · بررسی عوامل مؤثر بر خريد ناگهانی در فروشگاه‌های زنجيره‌ای مشهد(مطالعه موردي فروشگاه زنجيره‌ای پروما)

 · بخش‏بندی بازار شامپو از ديدگاه مشتريان با استفاده از تکنيک شبکه عصبی مصنوعي و شناسايی ويژگيهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی

 · تاثير ابعاد يادگيری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکت­های دانش بنيان

 · مقايسهی عملکرد سازمان‌ها در پياده‌سازی مديريت ارتباط با مشتري با استفاده از رويکرد ترکيبی ANP و DEMATEL فازی

 · سنجش تجربی هم افزايی در بازاريابی

· مطالعه تجربی تأثير خلاقيت در تبليغات بر قصد خريد: نقش واسطه‌ی گرايش به تبليغ و گرايش به برند

 · نقش کيفيت خدمات در خلق ترجيح برند و قصد خريد مشتريان در صنعت بانکداری کشور

 · تحليل اهميت-عملکرد ويژگي­های مکان­های تاريخی ايران از ديد گردشگران خارجی(مورد مطالعه عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان)

 · تأثير مهارت‌های فروش بر عملکرد فروش کاربران باجه بانک

 

 

>
ورود كاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازيابی رمز عبور
::
آمار كاربران
:. كل کاربران ثبت شده: 2077
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. ميهمانان در حال بازديد: 4
::
آمار بازديدها
تمام بازديد‌ها: 1674445
بازديد 24 ساعت قبل: 3684
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.121 seconds with 765 queries by AWT YEKTAWEB 2590