[صفحه اصلی ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي درباره نشريه آخرين شماره تمام شماره‌ها جستجو ثبت نام ارسال مقاله تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
:: خوش آمدید ::

 مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین

 New Marketing Research Journal

 

 

 

نوع نشریه: علمی پژوهشی

شماره بین المللی: ۷۷۴۴-۲۲۲۸

صاحب امتیاز: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدیر مسئول و سردبیر: دکتر علی صنایعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئیس پژوهشکده مدیریت

مدیر اجرایی: دکتر آذرنوش انصاری - عضو هیأت علمی گروه مدیریت دانشگاه اصفهان

مدیر داخلی: روح الله بلوچیان زاده - کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان

ویراستار انگلیسی تخصصی: دلارام صراف یزدی-عضو پژوهشکده مدیریت  دانشگاه اصفهان

ویراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان

 آدرس: اصفهان، خیابان هزار جریب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقیقات بازاریابی نوین

    تلفکس: ۳۷۹۳۳۱۷۵(۰۳۱)

    پست الکترونیک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سایت مجله : www.nmrj.ir

 

نویسنده گرامی :

اطلاعات مربوط به فرآیند داوری شما از طریق پرونده مقاله قابل پیگیری است. در صورت داشتن پرسش احتمالی به دو صورت ارسال پیام از طریق سامانه و در صورت ضرورت تماس با شماره  37933175-031 فقط از ساعت  13/30 الی 15 (شنبه تا چهارشنبه) آن را مطرح نمایید.

پروانه انتشار این نشریه طبق مجوز شماره ۷۵۸۱۷ مورخ ۶/۷/۹۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده است.

 

بر اساس مجوز شماره ۱۰۴۴۰۱/۱۱/۳/۸۹ مورخ ۱۴/۱۲/۱۳۸۹ کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین دارای درجه علمی - پژوهشی است.

 

:: تازه‌ترین مقاله‌ها: جلد 6 - ویژه نامه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی تهران ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید پذیرفته شده طی 6 ماه اخیر ::
:: اخبار نشریه : راه‌اندازی پایگاه جدید ::

  به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند  

                 

   نوزدهمین شماره مجله تحقیقات بازاریابی نوین شماره چهارم، زمستان 1394  پس از بررسی و داوری مقالات منتخب به چاپ رسید.  (متن مقالات در قسمت آرشیو مقالات موجود می باشد)

 

  این شماره مجله شامل مقالات ذیل می باشد.

  

  • بررسی تأثیر عزت نفس، خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند به حسادت برند و پیامدهای آن
  • ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان
  • اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند
  • بررسی تأثیر ارتباطات مبتنی بر همکاری بر بهبود عملکرد صنایع؛ نقش تعدیل‌کنندگی قابلیت‌های مرتبط با بازار (مطالعه موردی؛ واحدهای صنعتی استان زنجان)
  • ارایه و آزمون مدل همسویی سیاست های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک ( مورد مطالعه دانشگاه فردوسی مشهد) 
  • بررسی اثرگذاری  تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآتسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در یازاریابی عصبی
  • بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری
  • بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در استان خوزستان)
  • بخش‌بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)
  • مدل‌سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی‌شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت)
  • طراحی الگوی توسعه بندر خشک در ایران

 

 

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار کاربران
:. کل کاربران ثبت شده: 2494
:. کاربران حاضر در وبگاه: 1
:. میهمانان در حال بازدید: 3
::
آمار بازدیدها
تمام بازدید‌ها: 2762202
بازدید 24 ساعت قبل: 1438
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.085 seconds with 838 queries by AWT YEKTAWEB 2864