[صفحه اصلي ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌هاي اصلي
صفحه اصلی::
اطلاعات نشريه::
آرشيو مجله و مقالات::
برای نويسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهيلات پايگاه::
::
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
..
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
..
:: خوش آمديد ::

 

 مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاريابی نوين

 New Marketing Research Journal

  

 

 

نوع نشريه: علمی پژوهشی

شماره بين المللی: 7744-2228

صاحب امتياز: معاونت تحقيقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدير مسئول و سردبير: دکتر علی صنايعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئيس پژوهشکده مديريت

مدير اجرايی: دکتر آذرنوش انصاري - عضو هيأت علمی گروه مديريت دانشگاه اصفهان

ويراستار انگليسی تخصصی: دلارام صراف يزدی-عضو پژوهشکده مديريت  دانشگاه اصفهان

ويراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - استاديار گروه مديريت بازرگانی دانشگاه کردستان

    آدرس: اصفهان، خيابان هزار جريب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقيقات بازاريابی نوين

    تلفکس: 37933175(031)

    پست الکترونيک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سايت مجله : www.nmrj.ir

:: تازه‌ترين مقاله‌ها: دوره 4, شماره 1 - ( بهار 1393 ) ::
:: محرک‌ها و عوامل فردی تاثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات موبايلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه
:: بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ويژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آميخته بازاريابی، تصوير شرکت و ارزش ويژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)
:: مستندسازی فرايندهای مديريت مشتريان: با توجه به عملکرد کسب و کارهای کوچک
:: اثر ساختار بازار بر تجارت درون صنعت ايران و شرکای تجاری
:: مواد غذايی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خريد مصرف‌کنندگان در اروپا
:: تاثيراستراتژی های بازاريابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمايندگی‌های مجاز شرکت ايران خودرو
:: بررسی رابطه ی بين مديريت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی
:: تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غيرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی
:: بررسی عوامل تعيين کننده در تمايل به خريد اينترنتی بليت شرکت های هواپيمايی
:: بررسی نفوذ نسبی کودکان در تصميمات خريد خانواده‌های ايرانی
:: بررسی تاثير فشار عامه بر آميخته بازاريابی پايداری و تاثير آميخته بازاريابی پايداری بر موفقيت بازاريابی پايداری
:: بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گياهان دارويی در ايران (مطالعه موردی: اصفهان)
:: مقالات دارای بیشترین بازدید ::
:: اخبار نشريه : راه‌اندازی پايگاه جديد ::

  به اطلاع کليه علاقمندان می رساند

  دوازدهمين شماره مجله تحقيقات بازاريابی نوين شماره اول ، بهار 1393 پس از بررسی و داوری مقالات منتخب به چاپ رسيد.

  اين شماره مجله شامل مقالات ذيل می باشد.

 

  · محرک‌ها و عوامل فردی تأثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات موبايلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

  · اثر ساختار بازار بر تجارت درون صنعت ايران و شرکای تجاری

  · تبيين مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ويژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آميخته بازاريابی، تصوير شرکت و ارزش ويژه برند (مورد مطالعه : شرکت صنعتی بوتان)

  · مستندسازی فرايندهای مديريت مشتريان: با توجه به عملکرد کسب و کارهای کوچک

  · بررسی نفوذ نسبی کودکان در تصميمات خريد خانواده‌های ايرانی

  · بررسی تاثير فشار عامه بر آميخته بازاريابی پايداری و تاثير آميخته بازاريابی پايداری بر موفقيت بازاريابی پايداری

  · بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گياهان دارويی در ايران(مطالعه موردی:شهر اصفهان)

  · مواد غذايی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خريد مصرف­کنندگان در اروپا

  · تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غيرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

  · بررسی عوامل تعيين کننده در تمايل به خريد اينترنتی بليت شرکت­های هواپيمايی

  · تاثير استراتژی های بازاريابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمايندگی‌های مجاز شرکت ايران خودرو

  · بررسی رابطه ی بين مديريت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

 

 

>
ورود كاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازيابی رمز عبور
::
آمار كاربران
:. كل کاربران ثبت شده: 1719
:. کاربران حاضر در وبگاه: 1
:. ميهمانان در حال بازديد: 3
::
آمار بازديدها
تمام بازديد‌ها: 1084824
بازديد 24 ساعت قبل: 2437
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 735 queries by AWT YEKTAWEB 2.4.5.1