[صفحه اصلی ]     [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره نشريه آخرين شماره تمام شماره‌ها جستجو ثبت نام ارسال مقاله تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد پایگاه چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: خوش آمدید ::

 مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین

 New Marketing Research Journal

 

 

 

نوع نشریه: علمی پژوهشی

شماره بین المللی: ۷۷۴۴-۲۲۲۸

صاحب امتیاز: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدیر مسئول و سردبیر: دکتر علی صنایعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئیس پژوهشکده مدیریت

مدیر اجرایی: دکتر آذرنوش انصاری - عضو هیأت علمی گروه مدیریت دانشگاه اصفهان

مدیر داخلی: روح الله بلوچیان زاده - کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان

ویراستار انگلیسی تخصصی: دلارام صراف یزدی-عضو پژوهشکده مدیریت  دانشگاه اصفهان

ویراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان

 آدرس: اصفهان، خیابان هزار جریب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقیقات بازاریابی نوین

    تلفکس: ۳۷۹۳۳۱۷۵(۰۳۱)

    پست الکترونیک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سایت مجله : www.nmrj.ir

 

نویسنده گرامی :

اطلاعات مربوط به فرآیند داوری شما از طریق پرونده مقاله قابل پیگیری است. در صورت داشتن پرسش احتمالی به دو صورت ارسال پیام از طریق سامانه و در صورت ضرورت تماس با شماره  37933175-031 فقط از ساعت 14  الی 15:30  (شنبه تا چهارشنبه) آن را مطرح نمایید.

پروانه انتشار این نشریه طبق مجوز شماره ۷۵۸۱۷ مورخ ۶/۷/۹۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده است.

 

بر اساس مجوز شماره ۱۰۴۴۰۱/۱۱/۳/۸۹ مورخ ۱۴/۱۲/۱۳۸۹ کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین دارای درجه علمی - پژوهشی است.

 

:: تازه‌ترین مقاله‌ها: دوره 6، شماره 1 - ( 1395/3 ) ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید پذیرفته شده طی 6 ماه اخیر ::
:: اخبار نشریه : راه‌اندازی پایگاه جدید ::

قابل توجه پژوهشگران عزیز :

نشریه تحقیقات بازاریابی نوین به مقالاتی که از تاریخ  1394/12/1 به سامانه نشریه ارسال میشود  در دو مرحله هزینه دریافت می نماید. 

مرحله اول : پس از بررسی  و تایید اولیه توسط سردبیر محترم نشریه ، وضعیت مقاله به ( منتظر پرداخت هزینه بررسی ) تبدیل شده که نویسنده محترم می بایستی مبلغ 500000 ریال به حسابی که توسط درگاه الکترونیکی دانشگاه معرفی میشود واریز نماید.

مرحله دوم :  قبل از پذیرش نهایی مقاله ، وضعیت مقاله به ( منتظر پرداخت هزینه پذیرش ) تبدیل شده که نویسنده محترم می بایستی مبلغ 1500000 ریال به حسابی که توسط درگاه الکترونیکی دانشگاه معرفی میشود واریز نماید.

نشریه تحقیقات بازاریابی نوین

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار کاربران
:. کل کاربران ثبت شده: 2621
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. میهمانان در حال بازدید: 4
::
آمار بازدیدها
تمام بازدید‌ها: 2908606
بازدید 24 ساعت قبل: 1234
::
Academic Web Tools
تحقیقات بازاریابی نوین New Marketing Research Journal
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.087 seconds with 875 queries by AWT YEKTAWEB 2999