[صفحه اصلي ]     [ English ]  
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان awt-yekta UI Journals System
:: صفحه اصلي درباره نشريه آخرين شماره تمام شماره‌ها جستجو ثبت نام ارسال مقاله تماس با ما ::
بخش‌هاي اصلي
صفحه اصلی::
اطلاعات نشريه::
آرشيو مجله و مقالات::
برای نويسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهيلات پايگاه::
::
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
..
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
..
:: خوش آمديد ::

 

 مجله علمی پژوهشی تحقيقات بازاريابی نوين

 New Marketing Research Journal

 

 

 

نوع نشريه: علمی پژوهشی

شماره بين المللی: 7744-2228

صاحب امتياز: معاونت تحقيقات و فناوری دانشگاه اصفهان

مدير مسئول و سردبير: دکتر علی صنايعی-استاد دانشگاه اصفهان و رئيس پژوهشکده مديريت

مدير اجرايی: دکتر آذرنوش انصاری - عضو هيأت علمی گروه مديريت دانشگاه اصفهان

مدير داخلی: روح‌الله بلوچيان‌زاده - کارشناس ارشد مديريت دانشگاه اصفهان

ويراستار انگليسی تخصصی: دلارام صراف يزدی-عضو پژوهشکده مديريت  دانشگاه اصفهان

ويراستار تخصصی: دکتر رضا شافعی - استاديار گروه مديريت بازرگانی دانشگاه کردستان

 آدرس: اصفهان، خيابان هزار جريب، دانشگاه اصفهان، سازمان مرکزی، طبقه همکف، گروه پژوهشی ITM

    دفتر مجله تحقيقات بازاريابی نوين

    تلفکس: 37933175(031)

    پست الکترونيک: nmrj@res.ui.ac.ir

    سايت مجله : www.nmrj.ir

 

:: تازه‌ترين مقاله‌ها: دوره 5, شماره 1 - ( بهار 1394 ) ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید پذیرفته شده طی 6 ماه اخیر ::
:: اخبار نشريه : راه‌اندازی پايگاه جديد ::

  به اطلاع کليه علاقمندان می رساند

   شانزدهمين شماره مجله تحقيقات بازاريابی نوين شماره اول، بهار 1394 پس از بررسی و داوری مقالات منتخب  به چاپ خواهد رسيد.  (متن مقالات در قسمت آرشيو مقالات موجود می باشد)

 

  اين شماره مجله شامل مقالات ذيل می باشد.

  

 امکان­سنجی پياده­سازی بازاريابي الکترونيکی در بازار فرش دستباف استان فارس

  تخصيص بهينه بودجه‌های ارتباط با مشتری با رويکرد بهينه‌سازي استوار با هدف بيشينه‌سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)

  ارزيابی اثر بخشي تبليغات اينترنتی در بازارفرش ايران

  طراحی سيستم خبره فازی جهت اندازه گيری کيفيت خدمات بانکداری الکترونيکی

  بکارگيری روش ترکيبی تحليل سلسله مراتبی، شبيه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولويت بندی و انتخاب بازار مناسب

  بررسی تاثير قابليت‌هاي بازاريابی بر حس‌گری و شکل‌گيری استراتژی خلاق و به موقع بازاريابی

  بررسی تاثيرتاکتيک هاي بازاريابی رابطه مند بر رضايت و وفاداری مشتريان شرکت بيمه ايران

  بررسی الگوی وفاداری مشتريان در فروشگاه‌های زنجيره‌ای ايران

 بررسي تاثير محرک­هاي ارزش ويژه برند برطنين برند دانشگاه

طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستيک: نقش تعديلگر ارزش­درک­شده

 توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضايت مشتريان در بانکداری سنتی و الکترونيکی

• اولويت­بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتريان شرکت کاله

 

>
ورود كاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازيابی رمز عبور
::
آمار كاربران
:. كل کاربران ثبت شده: 2227
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. ميهمانان در حال بازديد: 8
::
آمار بازديدها
تمام بازديد‌ها: 2196816
بازديد 24 ساعت قبل: 3126
::
Academic Web Tools
سیستم نشریات دانشگاه اصفهان UI Journals System
Static site map - Persian site map - English site map - Created in 0.067 seconds with 786 queries by AWT YEKTAWEB 2657